ימי גיבוש לעובדים בנהריים בגשר

מחפשים רעיון ליום גיבוש לעובדים? בנהריים בגשר אנחנו מזמינים אתכם ליום גיבוש מיוחד המשלב תוכן, השראה וטבע עם מגוון חבילות ורעיונות ליום גיבוש מושלם.

אתר נהריים בגשר נמצא בעמק המעיינות בין בית שאן לכנרת, כשעתיים בלבד של נסיעה מאזור המרכז וכ-10 דקות מחופי הכנרת, על ציר התנועה המרכזי של כביש 90.

אצלנו גיבוש וכייף משתלבים עם טבע ומורשת, לחוויה של יום גיבוש מיוחד, בעל תוכן ומשמעות. 

חזון ישראלי

אנחנו מזמינים אתכם לשאוב השראה מסיפורו המדהים של פנחס רוטנברג. במייצג אור קולי מיוחד נחזה בסיפור הקמתה של תחנת הכוח נהריים, מייזם יוצא מן הכלל של אדם בעל חזון שהקים את תחנת הכוח נהריים, מפעל חשמל הידרו אלקטרי חדשני בשנות ה30 של ארץ ישראל. הגשמת חזונו הביאה לנו את רשת החשמל הארצית כפי שאנחנו מכירים אותה היום. 

מיצג "חווית נהריים"
גשר הישנה

כבר בשנות ה20, הרבה לפני הקמת מדינת ישראל, הגיעו קבוצות של חלוצים וחלוצות לגדת הירדן, וכאן בחרו לבנות את ביתם. על הגבול, במקום מרוחק וקשה, דל אמצעים אך מלא בקסם פראי שלא יכלו לעמוד בפניו. עם פרוץ מלחמת העצמאות מצאו עצמם חברי הקיבוץ ניצבים אל מול הצבא העיראקי הפולש. בתוך מבנה האבן של חדר האוכל המקורי של הקיבוץ נשמע על החלוצים ונראה סרט מרגש על סיפורם במלחמת העצמאות.

חג בגשר הישנה
טיול בנהיגה עצמית

טיול ברכבי שטח ירוקים בו נפגוש את ישראל היפה. נחלוף בין שדות, מטעים, ברכות הדגים ומרחבים כפריים, נצפה על פיתולי הירדן, מיני עופות, ציפורים ובע"ח בסביבתם הטבעית, נשמע על אזור עמק הירדן ונהנה ביחד מהנוף הטבע וההיסטוריה של המקום המיוחד הזה. הסיור מתבצע בלווי מדריך מוסמך ויוצא מהג'ונגל כיף בקיבוץ בית זרע (מרחק של 7 דקות נסיעה)

 

קבוצות חברות וארגונים
פעילות גיבוש O.D.T

בואו להנות אצלנו מצוות מדריכים מקצועי שינחה את יום הגיבוש לעובדים שלכם. פעילויות חוץ עם הדרכה וליווי של קבוצת העובדים שמהווים מתכון בטוח לחוויה מוצלחת מיוחדת ומהנה. 

יום גיבוש לעובדים בצפון
אוכל משובח ב"אגדת לחם"

מאפיית הבוטיק של קיבוץ גשר מספרת את סיפורו המופלא של תנור לבנים ששרד מאז 1924,שופץ עם המון אהבה וכיום נהנים ממנו מבקרים המגיעים לאתר.

"אגדת לחם" מציעה מגוון ארוחות בוקר וצהריים לקבוצות עם תפריט מותאם ואיכותי לכל קבוצה, צוות מקצועי ומקום מיוחד עם סיפור מרגש שמבטיח לכם את הפתרון המושלם ליום הגיבוש.

נהריים בגשר - אגדת לחם סדנאות אפיה
יום גיבוש לעובדים בצפון זה בנהריים בגשר! צרו איתנו קשר וביחד נבנה עבורכם את היום המושלם לעובדים שלכם.