יום כיף בצפון

אם אתם מתכננים יום כיף בצפון, בין אם פעילות לקבוצת חברים או צוות עובדים, ביקור בנהריים בגשר יכול להיות הפתרון המושלם בשבילכם.

אתר נהריים בגשר נמצא בעמק המעיינות, בין בית שאן לכנרת ומכיל מגוון אפשרויות פתרונות ורעיונות ליום כיף בצפון.
המיקום המיוחד של האתר, בדיוק על הדרך, מאפשר לשלב פעילויות בו ובסביבה וליצור ימי כיף מגוונים ויחודיים הכוללים חוויה בטבע, מים, נוף, מורשת והיסטוריה בטיול אחד.
יום פעילות מלא ומעניין
כל האופציות ליצור יום כיף בצפון,  מעניין מעשיר ומהנה נמצאות ממש כאן.
האזור שבו אנחנו נמצאים מאפשר לנו לחבר חוויות ופעילויות שונות ליום חד פעמי שתפור במיוחד בשבילכם, לא צריך יותר לחפש רעיונות לימי כיף בצפון במקומות שונים, בנהריים בגשר תמצאו את כל מה שאתם צריכים.
הסיור שלנו
סיור מודרך באורך של שעה עד שעה וחצי בוא נחשף בצורה חוויתית לסיפורים המרגשים והמרתקים של האתר. סיפורים על חזון, מעשה ומפעלים הנדסיים עצומים, הכל ברקע הנוף המשגע של ההרים והירדן. 
  • גשר הישנה– כבר בשנות ה20, הרבה לפני הקמת מדינת ישראל, הגיעו קבוצות של חלוצים וחלוצות לגדת הירדן, וכאן בחרו לבנות את ביתם. על הגבול, במקום מרוחק וקשה, דל אמצעים אך מלא בקסם פראי שלא יכלו לעמוד בפניו. בתוך מבנה האבן של חדר האוכל המקורי של הקיבוץ נשמע את סיפורם ונצפה בסרט מרגש על חלקם ותרומתם במלחמת העצמאות, בתוך הבונקר התת-קרקעי של חברי הקיבוץ בזמן המלחמה נחווה בעזרת התצוגה את החיים תוך כדי הקרבות ובזמן המלחמה.  
  • חווית נהריים– לפני כמאה שנים הגיע לארץ אדם בשם פנחס רוטנברג, איש חזון בעל ניסיון מרשים בכל הנוגע להנדסה ותכנון תחנות כוח. בתקופה בה לא היה חשמל זורם באופן קבוע בארץ ישראל רוטנברג חולם להקים מאפס רשת חשמל אשר תוזן מתחנות כוח. בשנת 1927, לאחר שהקים שלוש תחנות כוח קטנות, הוא מתחיל בהגשמת החלום השאפתני ביותר שלו, נהריים. תחנת כוח הידרואלקטרית שתאיר את ארץ ישראל בכוחם של מי הירמוך והירדן. בתוך מיצג אורקולי ענק, יחיד במינו, נשמע את סיפורו ונחזה כיצד פעלה התחנה הזו.
  • מעבר לגדר המערכת– השטח שבין גדר המערכת עד לגבול העובר במימי הירדן הוא אזור מדהים הכמעט ולא מופרע על ידי האדם ובו ניתן לחוות ולהנות מהטבע במלואו. עם הסיור נעבור את הגדר אל השטח הנקרא גאון הירדן, בערבית ז'ור, ששימש כנקודה חשובה לאורך ההיסטוריה של האזור. בשטח הזה נמצא את החאן הממלוכי ואת הגשרים העתיקים על הירדן אשר לכל אחד מהם סיפור מיוחד משלו.
  • סיור עששיות הפעילות המבוקשת ביותר לקבוצות! לקראת השקיעה, באור אחרון, נשב בנקודת תצפית פנורמית אל מול הנוף הפראי של הירדן ועם רדת החשיכה נחצה את גדר הגבול מלווים בעששיות, נחווה את החושך והלילה בהפעלת החושים, הריחות והצלילים של הלילה על גדת הירדן כפי שחוו אותם האנשים שחיו כאן לאורך כל ההיסטוריה. 
  • לילות גשר סיור ערב מרגש – לאחר השקיעה כשהכוכבים פרוסים בשמים מעל, נצא לחוויה מיוחדת במינה. אנו מזמינים אתכם לפעילות מהנה ומרגשת לקבוצת העובדים והמשפחות שלכם. סיור ערב באתר "נהריים בגשר" הוא הרפתקה המתאימה לכל הקבוצות והגילאים.  אנחנו מזמינים אתכם לחוות יחד אתנו את רדת החשיכה על העמק ואת השקיעה הצובעת אותו ברגעיה האחרונים. יחד עם החושך השקט מתגבר ומתעוררים קולות הלילה של העמק, יללות התנים, רשרוש הצרצרים וזרימת מי הירדן הנינוחים. הסיפור המרתק של תחנת הכוח נהריים וסיפורו של קיבוץ גשר משתלבים לחוויה בלתי נשכחת בסיור לילי אשר נעבור בו את גדר המערכת לשטח הפתוח והמקסים שעל גדות הירדן. 
מה עוד עושים אצלנו?
  • אוכל- מגוון של ארוחות בוקר וצהריים בכל הרמות והסגנונות, מוצאים לכם את הפתרון המושלם לקבוצה שלכם.
  • מרחבים-  המרחב המדהים שיש אצלנו הוא המקום המושלם ליום כיף, או גיבוש, מקום מדהים לפינות ישיבה, טקסים, הופעות הרצאות ועוד. בין אם אתם צריכים חלל סגור לישיבות או מרחב פתוח וחופשי אפשר למצוא אצלנו הכל.
  • טיולים וטבע באזור- עמק המעיינות שופע במסלולים, תצפיות, מים וטבע מקסים בכל ימות השנה ובכל העונות. אנחנו מציעים לכם מגוון של מסלולי טיולים באורכים שונים אשר תוכלו לשלב ליום שלכם.
  • סיור ברכבים חשמליים- אטרקציה מגבשת בסיור בנהיגה עצמאית בשדות עמק הירדן. נחלוף בין שדות, מטעים, ברכות הדגים ומרחבים כפריים, נצפה על פיתולי הירדן, מיני עופות, ציפורים ובע"ח בסביבתם הטבעית ונשמע על אזור עמק הירדן וסיפורי ההיסטוריה ששזורים בו.
  • פעילות גיבוש–  עם צוות מיומן ומרחב ענק של טבע והיסטוריה ניתן לכם פעילות מיוחדת ששוזרת כיף, גיבוש היסטוריה וחוויה טבעית מול נוף מדהים לאורך כל הפעילות.

כבר עשו אצלנו יום כיף ונהנו...

מעוניינים בפרטים נוספים?
נשמח לתת לכם מענה בהקדם

חדשות ועדכונים