אטרקציות בצפון בשבת

כשמתככנים טיול לצפון בשבת יש נקודה מיוחדת במינה שכדאי להכיר. 
בדיוק על הדרך לצפון, צמוד לכביש 90, מתחבא מקום עם נוף מהמם וסיפור מרגש.
באזור מלא באטרקציות בצפון, כל טיול שבת הוא לא מושלם בלי ביקור בנהריים בגשר.  
בכל ימות השבוע וגם בשבת אתר נהריים בגשר מציע אטרקציות בצפון בשבת. באתר נגלה סיור מודרך חוויתי העובר בין המייצגים השונים ומגלה לנו לאט לאט את הסיפור המיוחד והיפה של המקום. אטרקציה לילדים ומבוגרים כאחד.
תצלום אוויר גשר
מי היה הזקן מנהריים? מופע אור קולי מרשים הכולל מים זורמים וסכרים מעביר בצורה חוויתית את סיפורו מעורר ההשראה של פנחס רוטנברג, הוא הזקן מנהריים, אשר בנה את תחנת הכוח ההידרו-אלקטרית "נהריים", התמודד עם כל האתגרים שבדרך והעביר חשמל לכל ארץ ישראל. 
מופע אור קולי
מה קרה לחצר גשר הישנה? בחדר האוכל המקורי של הקיבוץ נצפה בסרט על סיפורו המופלא של קיבוץ גשר. הקיבוץ אשר התחיל בשנות ה20, כאשר קבוצת חלוצים מקימה את ביתם על גדות הירדן אל מול הנוף של הרי הגולן והגלעד עבר דרך קשה ומאתגרת ובמלחמת העצמאות התמודדות באומץ מול הצבא העיראקי. בסיור נעבור גם בבנוקר- אטרקציה שמציגה את חיי הקיבוץ תחת המלחמה. 
בונקר הלוחמים
איך היו חיי הילדים בקיבוץ? בתוך בית הילדים המשוחזר של קיבוץ גשר תפגשו תערוכה אינטראקטיבית חווייתית על החיים של הילדים בקיבוץ של פעם. אטרקציה נוסטלגית להורים וילדים על תקופה שהיתה ואינה עוד.  
 
פעילות עצמאית בתוך בית הילדים המשוחזר.
עוברים את הגדר! בתיאום בטחוני מול הצבא נעבור עם הסיור את גדר המערכת לכיוון נהר הירדן והגבול בין המדינות. בדרך נראה חאן ממלוכי מהמאה 14, נוף טבעי יפיפה ומרשים ונגיע עד הגשרים העתיקים החוצים מעל הירדן, כל אחד והסיפור שלו.
תצפית על נהר נהר הירדן
בנוסף עוד אטרקציות בצפון בשבת בהתאם לעונות השנה- סיורי עששיות, נדידית ציפורים, ליקוט ופריחה. הכל מותאם למשפחות ולילדים בכל הגילאים. הישארו מעודכנים ועקבו אחרינו בפייסבוק ובאתר וגלו איזה אטרקציה מתאימה לשבת הקרובה.

מעוניינים בפרטים נוספים?
נשמח לתת לכם מענה בהקדם

חדשות ועדכונים

נהריים בגשר - הכי ישראלי שיש!