יום גיבוש לצוות קטן

זה שאתם צוות קטן לא אומר שלא מגיע לכם בגדול!
אנחנו מאמינים שלכל קבוצה מגיע יחס  מיוחד וזאת הסיבה שבנהריים בגשר אנחנו מציעים לכם שלל פעילויות ואופציות עבור יום גיבוש לצוות קטן ואיכותי, בו תיהנו מכל העולמות של הטבע והתוכן שיש לאתר להציע.

אז למה לבחור בנו?

המיקום

האתר שלנו נמצא באחד המיקומים הכי יפים בארץ, בתוך הטבע של עמק הירדן אל מול הרי הגולן והגלעד, אשר נותנים את הרקע המרשים לסיפורים המרגשים שקרו כאן. זהו גם המקום המושלם לקחת בו הפסקה, ליהנות מהנוף ולחוות חיבור לעבר ולעצמנו.

הסיפורים

בנקודה זאת הגשימו את חלומם קבוצת חלוצים אשר אשר הגיע לארץ ישראל בשנות ה20. הם חלמו על ישוב והקימו אותו כאן- קיבוץ גשר עלה על הקרקע. כעשרים שנים לאחר מכן הקיבוץ יאלץ להתמודד עם האתגר הגדול ביותר שלו אל מול פלישת הצבא העיראקי במלחמת העצמאות. 

ממש לצידם פעל אדם מעורר השראה, פנחס רוטנברג- הזקן מנהריים. אשר במו ידיו הקימם את רשת החשמל הארצית וסיפק לה כוח ממפעל החשמל המתקדם "נהריים". מייצג אור קולי ייחודי המשחזר את התחנה ואת פעילותה וממלא בהשראה וחזון את כל מי שצופה בפלא אשר עשה פנחס רוטנברג כאן.

היחס

נהריים בגשר הוא אתר בוטיקי ולכן אנחנו מבינים צוותים קטנים וקבוצות קטנות. אנחנו מתמחים ביצירת ימי תוכן וגיבוש לצוות קטן, במקום גדול ורחב ידיים אשר מספק מגוון אפשרויות לכל סוג וגודל של קבוצה ובליווי מלא של מדריך לכל הסיור.  

הביקור באתר מבטיח גיבוש וכיף ויכול לשלב מגוון של פעילויות לכל גודל קבוצה המספקת הנאה ושחרור בשטח הפתוח, המועברות על ידי הצוות המקצועי שלנו וכן סיורי תוכן מיוחדים בהתאם לצרכי הקבוצה והעונה.

איך נראה יום כיף אצלנו?

  • ארוחת בוקר איכותית וטעימה באוויר הפתוח או באחד מהחללים הסגורים באתר

  • סיור מודרך חוויתי הכולל מיצגים מרגשים המגוללים את הסיפורים של המקום

  • פעילות גיבוש בדשא המרכזי של האתר

  • ישיבת צוות בחלל בית הילדים

  • ארוחת צהריים באחת מהאופציות המעולות באזור

  • טיול בשדות עמק הירדן ברכבים חשמליים בנהיגה עצמית

מחפשים רעיונות ליום גיבוש לצוות? צרו קשר או השאירו פרטים לתיאום.

למה חשוב כל כך יום גיבוש לצוות קטן? 

צוות קטן שעובד או נמצא ביחד שעות ארוכות במשך השבוע זקוק לפעמים לשאוף אוויר צח ממנו יש בשפע ב"נהריים בגשר".

יום גיבוש בצפון הוא הזדמנות נהדרת למנהלים, מפקדים ורכזים לאפשר לחברי הצוות, היחידה, שנת השירות או העבודה, להיפגש באווירה בלתי פורמלית, בטבע הירוק, במקום בו ניתן לשחרר אנרגיות ולנשום.

יום גיבוש מאפשר יצירת קשרים אישיים ולהעמיק את ההיכרות אחד עם השני. חיזוק הקשר הבין-אישי תורם רבות למוטיבציה,מחויבות לארגון ולנכונות גדולה יותר לעבוד בשיתוף פעולה להשגת מטרות משותפות. 

צוות שמח ומגובש יוצר אווירה טובה לאורך זמן ויודע להעריך את החוויה. התמונות והסרטונים שהצוות יצלם מיום הגיבוש בצפון, יופצו בין החברה ברשתות החברתיות, כי כולם אוהבים לשתף רגעים שמחים ושיתוף זו דרך מפרגנת להוקרת תודה.

 

למה חשוב כל כך יום גיבוש לצוות קטן? 

 השילוב המושלם בין מרחבי טבע ירוקים, מים זורמים, היסטוריה וסיפורי מורשת וגבורה. 

"נהריים בגשר" ממוקמת בלב הנוף המרהיב לצד עמק המעיינות בצפון הארץ .

סיפורי מורשת וגבורה לצד פעילות מגבשת ואתגרית, כמו נהיגה ברכבי שטח או טיול ליקוט, סדנאות אפייה ועוד. הפעילות המשותפת יוצרת גאוות יחידה. גיבוש לצוות קטן יוצר חוויה ושותפות גדולה. 

אחת החוויות המרתקות ב"נהריים בגשר" הוא שילוב של מיצג אורקולי של מים וסכרים להמחשת פעילותה של תחנת הכוח בנוסף לסרט מרגש במבנה היסטורי מתקופת מלחמת העצמאות. 

ב"נהריים בגשר" יש כל כך הרבה אפשרויות לרעיונות ליום גיבוש בצפון לצוות קטן, אפילו ניתן

בתיאום עם הצבא לטייל מעבר לגדר המערכת וליהנות מהמראה המיוחד של הגשרים ההיסטוריים הנטויים על הירדן ביניהם גשר רכבת העמק וכן ממי הירדן הזורמים לאורך הגבול או לצאת בלילה לסיור עששיות במתחם המרשים. 

יום גיבוש לצוות קטן

מה אם הצוות רעב?

ב"נהריים בגשר" יש אפשרות לאכול במרחבים השונים אותם אנו מציעים, מה שבטוח הוא: 

שהחברה לא ישארו רעבים. באפשרותנו לספק מגוון ארוחות עשירות לקבוצות קטנות כגדולות על רקע הנופים המרהיבים של העמק.

ניתן להזמין ארוחות בוקר טעימות במיוחד הכוללות מגשי ירקות, מאפים, סלטים ועוד…ואם תרצו לפנק את הצוות בארוחת צהריים בשרית או צמחונית מגבשת, הכל אפשרי. 

(הארוחות בהשגחת הרבנות עמק המעיינות). 

אנחנו מבטיחים שהצוות ואתם תצאו שבעים ומרוצים.

 

מעוניינים בפרטים נוספים?

חדשות ועדכונים