פעילויות קיץ לילדים בנהריים בגשר

בימי הקיץ החמים של עמק הירדן, יש מקום מצוין שמאפשר לברוח מהחום הגדול שבחוץ, אל תוך חוויה מעשירה, מלמדת ונעימה.
מחפשים פעילויות קיץ לילדים בצפון? אתר נהריים בגשר נמצא במיקום מצוין, בין עמק המעיינות לכנרת, שמאפשר שילוב שלו ביום טיול קייצי מושלם.
האתר מציע סיור מודרך ומעשיר העוסק בסיפור תחנת הכוח נהריים ובקיבוץ גשר בתוך מייצגים ממוזגים ונעימים. כך, בכל שעה ביום, ניתן לקפוץ לביקור, להתקרר ולהעשיר את הטיול בסיור מורשת חוויתי ומיוחד.
את הסיור באתר נתחיל בתצפית מוצלת ונעימה, משם נראה את העמק היפה, נהר הירדן, הרי הגולן והגלעד ובין הגבעות את תחנת הכח של נהריים. 
בתוך מייצג אור קולי ענק, בחלל ממוזג, נצפה בסיפורו המדהים של פנחס רוטנברג והקמתה של תחנת הכוח נהריים. משם דרך הבונקר של לוחמי העצמאות בקיבוץ נעבור אל סיפרם של חברי הקיבוץ ועמידתם במלחמה.
במבנה האבן של חדר האוכל המקורי של הקיבוץ, נראה סרט מרגש על סיפורם של חברי הקיבוץ במלחמת העצמאות, כיצד בנו את הקבוץ כאן על גדת הירדן ואיך הגנו עליו בזמן המלחמה.

לכבוד הקיץ! 

סיורי ערב לקבוצות ומשפחות. שני סיורי ערב מיוחדים המאפשרים ביקור מלא ומהנה באתר בשעות הנעימות של היממה.
סיורי עששיות
לקראת שקיעה, באור אחרון נשב בנקודת תצפית פנורמית אל מול שכנתנו, ממלכת ירדן, נשמע את סיפורה
של תחנת הכוח של פנחס רוטנברג – "הזקן מנהריים" וסיפורם המיוחד של חלוצי
גשר שהתיישבו במקום. נצפה במייצגים האור קוליים. עם רדת החשכה נחצה את גדר המערכת,
מלווים בעששיות ונגיע אל גדת נהר הירדן ושלושת הגשרים ההיסטוריים, הנטויים מעליו.
היכנסו לפרטים נוספים אודות סיורי עששיות >>

 

ערב בין הגשרים 
סיור ערב מיוחד לכבוד שנת השלושים לאתר. בבית המכס תורכי שנמצא מעבר לגדר המערכת הקמנו תערוכת צילומים מיוחדת במינה. אנו מזמינים אתכם לסיור סביב סיפורו של הקיבוץ והגשרים ההיסטוריים על הירדן. בסיור נצפה בסרט המגולל את סיפורו של הקיבוץ במלחמת העצמאות ופיצוץ הגשרים ונעבור את גדר המערכת לחזות באותם הגשרים. נכנס אל תערוכת הצילומים המיוחדת, שם מוצגות תמונות וציורים היסטוריים של הגשרים לצד צילומים עכשווים של מיטב צלמי האזור. חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת.

מעוניינים בפרטים נוספים?
נשמח לתת לכם מענה בהקדם

חדשות ועדכונים

נהריים בגשר - הכי ישראלי שיש!