פעילויות לילדים בצפון

כשמחפשים פעילויות לילדים בצפון יש אתר אחד שבולט בייחודיות שלו. אתר נהריים בגשר מציע שילוב מיוחד של טבע, מורשת ופעילות לילדים שקשה למצוא במקומות אחרים.
באזור עם נוף מיוחד, בין שפע של אפשרויות לפעילויות לילדים ובדיוק על הדרך צמוד לכביש 90,  שוכן מוקם עם נוף מרשים וסיפור מרגש.
בכל ימות השבוע, וגם בשבת, אתר נהריים בגשר מציע סיור מודרך חוויתי שדרכו תגלו את הסיפורים יוצאי הדופן התרחשו ממש כאן.
אחת מהפעילות לילדים אשר תחוו בסיור היא המופע האור קולי המרשים "חווית נהריים". בעזרת סרט, מים זורמים ואורות תחשפו לסיפורו מעורר ההשראה של פנחס רוטנברג, הוא הזקן מנהריים. נשמע כיצד בנה את תחנת הכוח ההידרו-אלקטרית "נהריים", התמודד עם כל האתגרים שבדרך והעביר חשמל לכל ארץ ישראל. 
פעילות מרגשת נוספת לילדים היא המעבר בבונקר הלוחמים. המקלט המקורי ששימש את לוחמי הקיבוץ בזמן מלחמת העצמאות ובו תערוכה על החיים תחת המלחמה. בחדר האוכל המקורי של הקיבוץ נצפה בסרט על הקיבוץ. כיצד התחיל כאן בשנות ה20, על גדות הירדן אל מול הנוף של הרי הגולן והגלעד, על הדרך הקשה והמאתגרת ועל ההתמודדות באומץ מול הצבא העיראקי. פעילות מיוחדת במינה. 
בונקר הלוחמים
מופע האור קולי המרשים "חווית נהריים"
בונקר הלוחמים
בתיאום בטחוני מול הצבא נעבור עם הסיור את גדר המערכת לכיוון נהר הירדן והגבול בין המדינות, פעילות מדהימה לילדים וחוויה בלתי נשכחת. בדרך אל נהר הירדן נראה חאן ממלוכי מהמאה 14, נוף טבעי יפיפה ומרשים ונגיע עד הגשרים העתיקים החוצים מעל הירדן, כל אחד והסיפור שלו.
ביקור בבית הילדים המשוחזר של קיבוץ גשר ישלים לכם את הפעילות המושלמת לילדים. במבנה תפגשו תערוכה אינטראקטיבית חווייתית על החיים של הילדים בקיבוץ של פעם.  
חפש ת'סליק- בעזרת כתב חידה נעזור לחברי הקיבוץ למצוא את הסליקים שמוחבאים באתר ואת הנשקים בתוכם. פעילות לילדים שמגיעים לצפון ורוצים לחוות עוד קצת מהמורשת של המקום בצורה הכי מהנה שיש.
 
תצפית על נהר נהר הירדן
ביקור בבית הילדים המשוחזר של קיבוץ גשר
חפש ת'סליק
באזור האתר יש עוד מגוון רחב של פעילויות לילדים אותן אפשר לשלב עם ביקור באתר- גן לאומי כוכב הירדן, חמת טבריה, פארק כנרת, ג'ונגל כיף, והרבה טבע ומסלולי הליכה מקסימים. פעילויות בצפון לילדים זה נהריים בגשר.
האתר מציע עוד סיורים בהתאם לעונות השנה- סיורי עששיות, נדידת ציפורים, ליקוט, פריחה ופעילויות לחגים בצפון, הכל מתאים למשפחות ולילדים בכל הגילאים. הישארו מעודכנים ועקבו אחרינו בפייסבוק ובאתר וגלו פעילויות לילדים בצפון בנהריים בגשר שמתרחשות החודש.

מעוניינים בפרטים נוספים?
נשמח לתת לכם מענה בהקדם

חדשות ועדכונים