טיול עם עגלות בצפון

אין כמו לטייל בטבע, לשמוע ולחוות היסטוריה ומורשת וכל זה בלי לוותר על העגלה. באתר נהריים בגשר אנחנו מזמינים אתכם לחוויה מיוחדת במינה, סיור מודרך אשר מונגש לכל אורכו לעגלות וכסאות גלגלים.
בדיוק על הדרך, צמוד לכביש 90, מתחבא מקום עם נוף מהמם וסיפור מרגש אשר מדבר אל כולם.
באתר תמצאו סיור מודרך חוויתי, שבו אף אחד לא נשאר מאחור. בסיור נעבור בין המייצגים השונים ודרכם נגלה ביחד את הסיפור המיוחד והיפה של המקום. כל המעברים והשבילים בסיור מתאימים כמסלול טיול עם עגלות בצפון.
עם הסיור נכנס אל "חווית נהריים" מופע אור קולי מרשים הכולל מים זורמים וסכרים זזים, דרך נפלאה להכיר את סיפורו מעורר ההשראה של פנחס רוטנברג. במיצג נשמע כיצד בנה את תחנת הכוח ההידרו-אלקטרית "נהריים", התמודד עם כל האתגרים שבדרך והעביר חשמל לכל ארץ ישראל. 
נעבור עם העגלות בבנוקר המקורי ששימש את לוחמי הקיבוץ, בו נמצאת תערוכה מרתק על החיים בזמן מלחמת העצמאות, ובחדר האוכל המקורי של הקיבוץ נצפה בסרט על הסיפור המדהים של הקיבוץ במלחמה. על הדרך הקשה והמאתגרת שהיתה לחברי וחברות הקיבוץ ועל ההתמודדות באומץ מול הצבא העיראקי. 
תצלום אוויר גשר
מופע אור קולי
בונקר הלוחמים
בתיאום בטחוני מול הצבא נעבור את גדר המערכת לאחד המסלולים המקסימים ביותר לעגלות שנמצאים בצפון. נרד עם המסלול המונגש לכיוון נהר הירדן והגבול בין המדינות ובדרך נראה חאן ממלוכי עתיק מהמאה 14 ונוף טבעי יפיפה ומרשים. עם השביל נגיע עד הירדן לגשרים העתיקים החוצים מעליו ונשמע את הסיפורים המיוחדים שלהם.
תצפית על נהר נהר הירדן
לאחר הביקור אצלנו באתר ניתן לשלב עוד מסלולים מנוגשים שמתאימים לעגלות הנמצאים באזור.
כוכב הירדן- גן לאומי שבו מבצר צלבני מרשים היושב על הנוף המדהים ביופיו של העמק. באתר שירותים מונגשים ושבילי הליכה לעגלות וכסאות גלגלים העוברים בתוך המבצר ובנקודות התצפית. 
פארק מורד הירדן- האזור הידוע בשמם ירדנית עובר בשנים האחרונות שיפוץ ומתיחת פנים נרחבת במסגרתה גם נסלל שביל נגיש לעגולות בצמוד לנחל. הביקור באזור מומלץ בכל עונות השנה ומספק מסלול מדהים לעגלות לכל מי שמגיע לצפון.

מעוניינים בפרטים נוספים?
נשמח לתת לכם מענה בהקדם

חדשות ועדכונים