אטרקציות ופעילויות מיוחדות לזוגות ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה)

למה חשוב לצאת מהשגרה ליום אטרקציות ופעילות זוגית ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה)?

החיים המודרניים הופכים להיות עמוסים ותובעניים יותר ויותר. בין לחצים בעבודה, גידול ילדים, משפחה מורחבת ומטלות יומיומיות ואז בסוף היום למי יש כוח לתת תשומת לב ולהשקיע בזוגיות?

 יום כיף זוגי משותף הוא הזדמנות נהדרת לצאת מהשגרה העמוסה, להתנתק מהטכנולוגיה ופשוט לבלות זמן איכות ביחד. שבירת הרוטינה ויציאה לטבע מרענן בשילוב אטרקציות היוצרות חיבור, מגע ורגעים של צחוק ועניין, מהווים מתכון בדוק לחיזוק הזוגיות ותזכורת נפלאה למה בחרתם להיות ביחד. 

תכינו פלייליסט עם שירים ששניכם אוהבים שתוכלו לשמוע בדרך ולהוסיף עוד חוויה זוגית משלכם לקראת האטרקציות הזוגיות שמחכות לכם. 

אתם יכולים לתכנן יום זוגי שופע אטרקציות שהוא רק שלכם או להזמין זוגות חברים וליהנות

מיום שכולו אטרקציות ופעילויות מיוחדות לזוגות.

 

ב"נהריים בגשר" שבצפון תגלו מבחר אטרקציות לזוגות

אם אתם מחפשים יעד לטיול זוגי שונה ומיוחד בצפון, "נהריים בגשר" היא הבחירה האידיאלית עבורכם.  אתם מוזמנים ליהנות ממגוון האטרקציות הייחודיות כמו טיול אל הגשרים ואל הירדן, סיורים מודרכים, ומופע אור קולי, סיור לילי רומנטי עם עששיות, סדנאות ליקוט ובישול בטבע הנפלא, סדנת רפואת צמחים ומרקחת שמנים בהם תוכלו להשתמש ולהתפנק בביתכם. 

אם טיולים ברכב שטח ממונע מעלה לכם את האדרנלין, נהיגה בנוף המקסים של הצפון בשטח אקסטרים בהחלט מעוררת את החושים. יום שלם של פעילות מהנה יחד יאפשר לכם להתחבר וליצור זכרונות וחוויות חדשים ומשותפים. (אם תרצה להפתיע בהצעת נישואין מרגשת בנוף המקסים של "נהריים בגשר", תספר לנו ונעזור לך ליצור חווית אקסטרים זוגית מרגשת).

ב"נהריים בגשר" הארוחות הן חלק מהאטרקציה הזוגית

ב"נהריים בגשר" שבצפון יודעים שאוכל מפנק הוא חלק מהחוויה הזוגית. אצלנו תוכלו להתפנק ויש מגוון אפשרויות.  ספרו לנו מה אתם כזוג אוהבים ואנחנו ניתן מענה.

אתר נהריים בגשר

הסוף לחיפוש אחר מקום לאטרקציה זוגית בצפון

מגוון האטרקציות הזוגיות שיש ל"נהריים בגשר" להציע- יאפשר לכם ליהנות מחוויה אחרת ומיוחדת שתישאר חרוטה בזיכרון. התמונות המשותפות עם חיוך של אושר על הפנים ישמשו אתכם ליום המשפחה, ימי הולדת או מזכרת רומנטית נחמדה שתתלו על הקיר בחדר השינה. 

ובפעם הבאה שתרצו להתפנק כזוג או כמשפחה, תגיעו שוב ותהנו מאטרקציות חדשות. ב"נהריים בגשר" מוודאים שתצברו חוויות נעימות ומגבשות.

איך נראה יום כיף אצלנו?

  • ארוחת בוקר איכותית וטעימה באוויר הפתוח או באחד מהחללים הסגורים באתר

  • סיור מודרך חוויתי הכולל מיצגים מרגשים המגוללים את הסיפורים של המקום

  • ארוחת צהריים באחת מהאופציות המעולות באזור

  • טיול בשדות עמק הירדן ברכבים חשמליים בנהיגה עצמית

מחפשים רעיונות לפעילות זוגית? צרו קשר או השאירו פרטים לתיאום.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חדשות ועדכונים