סדנת ליקוט בצפון -"נהריים בגשר" (גשר הישנה)

רוצים להתחבר לטבע במלוא העוצמה? אנחנו מזמינים אתכם לחוויה יוצאת דופן ומגבשת בה אתם לא רק מוקפים ביופי עוצר נשימה והמון ירוק אלא גם לוקחים חלק בסדנת ליקוט ובישול ולומדים על ההיסטוריה החקלאית המרתקת של מקום קסום זה. 

"נהריים בגשר" הוא אתר מורשת יפיפה שמביא עימו ניחוחות עבר הקשורים אל ההיסטוריה הייחודית שלו, כזו שמלמדת אותנו על עבודת האדמה, גבורה ועל מה שקורה כשאנחנו לא מוותרים על החלומות שלנו. בין התצפיות והפעילויות המדהימות שאיזור זה מציע הכוללות את הגשרים המפורסמים, מופע אורקולי, רכבת העמק ועוד, ישנה פעילות חדשה וייחודית מסוגה המתאימה לחוויה משפחתית, זוגית וגם כזו שתהיה נהדרת למסגרת של עבודה או לקבוצה של חברים (שימו לב כי ההרשמה היא מעל גיל 15): סדנת ליקוט ובישול – יער בעמק.

סדנת ליקוט בצפון ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה) – פעילות של טבע וחיבור לאדמה


הייחודיות של פעילות זו טמונה בכך שמעבר להנאה מהירוק שסובב אתכם, אנחנו מציעים לכם לצלול לעולם עשיר בטעמים וניחוחות, מגוון עצום שרק מחכה שתבואו ותלקטו אותו. ליקוט זו אחת הפעולות האנושיות העתיקות ביותר שמסמלת את החיבור והצורך של האדם בטבע. בראשית ההיסטוריה האדם על מנת לשרוד היה מלקט את מזונו. מאז כל כך הרבה השתנה בדרך שבה אנחנו צורכים את המזון שלנו. יחד עם זאת, אין זה מפתיע שבימים אלה אנחנו צמאים למצוא את החיבור לטבע מחדש וליהנות ממזון טרי ואורגני, וזאת בשביל לקיים אורח חיים בריא יותר ולצמצם את הצריכה של מוצרי מזון מעובדים המזיקים לגופינו. אגב, אם חשבתם שליקוט זו עבודה פשוטה דעו כי היא דורשת ידע רב, יכולת זיהוי של צמחים אכילים ומעקב אחריהם. בנוסף, תופתעו לגלות מה מראה, טעם וריח יכולים לספר לנו על הצמח.

סדנת ליקוט בצפון ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה) – חוויה קולינרית היישר מהטבע

מתי  לאחרונה יצא לכם לאכול מהאדמה לצלחת? ללא ספק מדובר בחוויה מעצימה ומעשירה שהיא גם מסע בזמן לימים בהם בשביל להתקיים. סדנת ליקוט ובישול – "יער בעמק" פותחת לכם פתח אל רזי הליקוט ומאפשרת לכם לגלות טעמים וריחות שלא הכרתם עד כה, וגם ללמוד כיצד מלקטים בצורה בטוחה ויעילה. במסגרת הסדנה תלמדו ללקט מזון אורגני, טרי ומזין מבין השפע שיש לעונה להציע, המורכב מצמחי מאכל ומרפא, וכמובן גם ללמוד על עולמם של צמחים אלו העשירים בוויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. לאחר הליקוט תבשלו ארוחת בר עם חומרי גלם עשירים, ממנה תיהנו מסביב למדורה לצד כוס קפה או תה. אבל רגע – עוד לפני כל אלה תזכו להתרשם מהתצפית המשגעת אל העמק ותלמדו על ההיסטוריה החקלאית של האזור, ותאמינו לנו, היא מאוד מעניינת.

תצפית בצפון - "נהריים בגשר" (גשר הישנה)

סדנת ליקוט בצפון ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה) – חוויה מיוחדת במינה

מדובר באחת הסדנאות הכי מבוקשות שלנו, היא נמשכת כארבע שעות ועלותה עומדת על 250 ₪ בלבד. בנוסף, כל הנרשמים מקבלים במתנה סיור אל הגשרים ההיסטוריים והחאן הממלוכי – הגשרים שתכירו בסיור זה הם גשר הרכבת העות'מאני, גשר הבטון הבריטי, והגשר הרומי שהוא העתיק והיחיד העומד עד היום על הירדן.  בסמוך להם נחשף חאן לשיירות דרכים. הצוות שלנו הוא בעל ניסיון עשיר, אך גם כזה שמאמין בחדשנות ובכל סדנה מושקעת מחשבה רבה במטרה למקסם את החוויה שלכם, האורחים.

צרו עמנו קשר, אנחנו "נהריים בגשר" פה עבורכם.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חדשות ועדכונים