יום כיף לעובדים בחורף ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה)

בין אם אתם עובדים במשרד, בבית חולים, במפעל ייצור או בכל עבודה אחרת הדורשת שהייה ממושכת בתוך מבנה סגור – יום גיבוש לצוות העובדים שלכם בצפון מספק הפוגה נחוצה מהשגרה. היציאה לאוויר הצח, לטיול רגלי מעניין במרחב מרתק המשלב נופים יפים, מים, תצפית על ירדן, גשרים, היסטוריה, מופע אורקולי וסיפורי מורשת על רכבת העמק ואנשים מעוררי השראה – מרענן את הנפש והגוף, מרומם את הרוח ומטעין מחדש את מצברי האנרגיה של צוות העובדים להמשך הדרך.

החודשים הארוכים של החורף יכולים להיות אפורים ומדכאים, מה שגורם לעובדים להתכנס בתוך עצמם, לעשות את העבודה וללכת הביתה. יום גיבוש לעובדים  בחורף (ובכל עונה אחרת בשנה) במקום חיצוני, מרוחק ממקום העבודה, יוצר הזדמנות נפלאה עבורם לשוחח אחד עם השני, ליצור אינטראקציה חברתית, לשתף, לצחוק ולהרגיש גאוות יחידה, מה שמחזק את המוטיבציה והיצירתיות וישפר בהמשך את תפוקת העבודה. 

יום גיבוש בחורף לעובדים ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה) מחזק את הקשר הבין-אישי

יום כיף מוצלח לעובדים בחורף יכול להיות בעל השפעה ארוכת טווח על המוטיבציה, והמחויבות של הצוות. החוויות והזיכרונות המשותפים, התמונות והצילומים המרהיבים, הסרטונים שצולמו על ידי העובדים – מנציחים רגעים מאושרים וממשיכים ללוות את שגרת יומם של העובדים בעת חזרתם לעבודה. בהמשך השנה תוכלו להשתמש בתמונות בה העובדים מחייכים ומרוצים למתנות לחגים. יום הגיבוש לעובדים בחורף ב"נהריים בגשר" ידובר רבות, לפחות עד לאביב ואז תוכלו להגיע ליום גיבוש נוסף עם אטרקציות חדשות התואמות את העונה (ליקוט צמחים). ב"נהריים בגשר" שבצפון לכל עונה יש את הפעילויות המתאימות לה ויש פעילויות המתקיימות במשך כל השנה (למשל: מופע אורקולי ויש עוד הרבה הפתעות מרתקות).


בחורף שפע המים והירוק, נהיגה ברכבי שטח,סיור ליקוט, התפעלות מזרימת המים, סיור במעבר הגבול עם ירדן בתאום מול הצבא, סדנת אפייה, סיפורי הגבורה וסיורים במבנים היסטוריים הם חלק בלתי נפרד מהחוויה.

ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה) ידאגו למרק חם ביום גיבוש חורפי לעובדים

ב"נהריים בגשר" שבצפון מבינים שלאחר שהעובדים הוציאו אנרגיה ביום הגיבוש, אוכל טוב וטעים יכניס אנרגיה חדשה גם ביום חורפי קר. יום כיף לעובדים בחורף כולל ארוחה טעימה, מחממת ומפנקת במרחב

מיוחד. יש מגוון אפשרויות בחירה, החל מארוחת בוקר עשירה ועד לארוחת צהריים בשרית או צמחונית, בהכשרת הרבנות של עמק המעיינות. ( בהזמנה מראש החל מ 20 איש והילך).

כי אין טוב יותר מאשר לשבת ביחד ליהנות מפינוקים וישיבה משותפת, לשמוע על מאורעות גשר הישנה וסיפור הגבורה של "הזקן מנהריים". פעם היו אומרים: "אין משיחין בשעת הסעודה" והיום ידוע שדווקא בזמן ההמתנה לאוכל והישיבה המשותפת בטבע, בנוף בכל עונות השנה, גם בחורף – נוצרת חברותא נפלאה.

זה זמן נהדר עבורכם להעניק תעודות הצטיינות והערכה לעובדים ולחמם את האווירה ביום גיבוש חורפי.

יום כיף לעובדים בחורף

יום גיבוש לעובדים בחורף ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה) מחזק את הצוות להמשך הדרך 

לסיכום, יום כיף מוצלח לעובדים בחורף יכול להיות בעל השפעה ארוכת טווח על המוטיבציה, המחויבות והלכידות של הצוות. החוויות והזיכרונות המשותפים ב"נהריים בגשר" ילוו את העובדים חזרה לשגרת העבודה ויסייעו להם להתמודד עם אתגרי החורף ולהצליח יותר, כי שמחת חיים ואנרגיה גבוה מחזקת את המערכת החיסונית ומחממת את האווירה. עובדים מרוצים אשר מקבלים תמריצים כמו ימי גיבוש בכל עונות השנה (אביב, קיץ, סתיו), כולל בימי החורף באופן אוטומטי רוצים להודות ולהחזיר למעסיקים על טוב ליבם והפועל היוצא מכך הוא העלאת המורל ויותר תפוקה בעבודה. הנותן מקבל זאת לא סיסמה.

יום כיף מגבש לעובדים בחורף "בנהריים בגשר" (גשר הישנה)משאיר חותם, אז למה אתם מחכים? 

אם אתם מתלבטים איזה אטרקציות לשלב ביום הגיבוש לעובדים לחורף  ב"נהריים בגשר", התייעצו אתנו. הצוות שלנו מנוסה מאוד ויודע ליצור חוויה לכל צוות עובדים ובכל עונות השנה.

כל פעם שתגיעו תהנו מחוויות חדשות ומגבשות. 

 

צרו עמנו קשר, אנחנו "נהריים בגשר" פה עבורכם.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חדשות ועדכונים